Friday, July 17, 2009

Nak sah punyer hal...

Salam...hah nie nk habaq mai...bkan sng nk koje gomen nie...mcm2 nk kena wat baru le sah...klau kantoi jgn harap le nk dpt status ttp...
Ujong bln 6 ari tu aku diberitau dek GB aku yg aku kena p kursus..x sangka lak kena p induksi sbnqnya..igtkan kot kursus kawin ke...ahaksss...
So mulai saat tu aku dh mula le b'siap sdia...otak aku pn mula le b'putar nk mikirkan mak aku yg nk kena tinggal nie...nsb bk da abg aku..n nsb bk le akak ipo aku ni pn x byk kira..
So sblm 15 hb tu aku bkn main sbok dok nyiapkan keje2 kt skul..mklum le nk tinggal lma kan...
Oooo ya...aku ni p kursus induksinya start 15 julai smp 25 julai...lama kan..10 hari...dpt lak kat Pangkor Holiday Resort, Pasir Bogak, Pulau Pangkor...mujo dkt le jgk...so utk smp ke jeti Lumut aku t'pksa le nyusahkan abg aku utk nganto..klau x aku t'pksa naik lori aym le jwabny...trma kasih ya..tp x best..akak ipo aku x dpt cuti daaa...xpe..balik nnti akak amik ya...
Hah..nmpk beg2 nie smua...uikkksss bkan nk lari umah r...tp nie le beg yg nk dibwk ke induksi...nie hsil keje akak ipo aku..nk hrpkan aku ngemasnya..mknanya byk lagi le beg aku bwk...yg jdi skit mcm nie nk tau mcm mana..akak ipo aku punye le gulung bju2 aku..smp muat baju2 aku..aku mcm x cya jerk leh sumbat sebyk tu...iskhhh3...so lps Zuhur aku gerak p...

Nie masa aku kt dlm feri...dok sorg2 jerk...x kenai sapa lagi...aku sepatutnya dh jnji ngan mmber nk grak sama...tp mmber aku lmbat coz tyar keta dia pecah lak..aku tunggu punye tunggu x samp2..so aku grak r dulu...sori yaaa...bkan pe..aku t'pksa grak dulu coz xnk mak tunggu lama..cian lak dok glisah nunggu aku x p2..so aku grak r...igt nk tunggu mmber kat jeti pangkor tapi takut lak sorg..so aku bla lgi..hehehehe...


Nie tmpat aku nk induksi...ok la tmptnya...tenang jerk...







Jenuh dok tungu kwn aku...so aku dgn ssah payahnya tangkap le gambo sndiri...hehehehe..lama aku tunggu mmber aku..aku x leh masuk blik slagi mmber aku x sampai...dlm kul 6 baru r mmber aku mai...

So...nie le no. blik yg aku dpt...best giler...dpt blik dkt skali dgn dewan makan n dwn kuliah...byk2 no...no. 3 & 7 msti serasi dgn aku...kiranya blik nie utk org yg last trip...utg jgk tau...tp kot2 depa ptg mrkah aku coz msti depa aim aku mai lmbat...hehehe..lantak r...
Nie le mmber yg aku tunggu2...k ida..nie mmber msa baljq kat ITP ri tu...pernah jdi housemate...mmber nie lak pregnant...nsb bk la x alah mana..hehehehe
Nie le rupa blik kami...hehehehe...tgh igt nk ngambik gambo so x sempat nak kemas...




heheheh...pesal plk aku ambik gambo tombol nie...???nak tau knp..de citenya...mlm tu kami de taklimat...so semangat la nk p...aku nie org last kuar...aku nie biasa le org kg kan..hehehehe..bkn reti sgt pasai htel motel...stkat trik kunci yg dok lekat kat dinding tu tau la...so aku pun tarik r..dgn cnfidentnya aku p tkan punat dr dlm...mcm biasa aku wat kt skul..hehehe..rupa2nya..nk dijdikan cite...mlm tklimat tu dh nk last2 urustia suh bg gmbo...yg kwn aku nie lak katanya t'tgl kt blik tp pdahal aku de nmpk dia bwk..tp dia x puas hati p trun jgk..trun punya trun tup2 x leh bkak..hehehehe..dia pn naik atas panggil urustia...pastu ke hulu ke hlir cari yg empunya resort nie...kecian dia...dh la ngandung..yg aku nie x tau pe yg jadi so tunggu je la dia kt dlm dwan..heran jgk aku psai pa lama sgt dia nie...hehehehe rupanya2 dia x leh bkak pintu...selok leh bkak dia cari2 x jmpa...pstu baru dia igt de dlam beg yg dia bwk tdi...kecian aku tgk dia t'mengah2...akak...saya xkan kuar last n kunci pintu lg...hehehehe
Nie aku sblm nk p tklimat...cun x sbg anggota kerajaan....hehehehe..perasan...



samb............................................................




2 comments:

  1. beria ko bergambor ye nurul...

    ReplyDelete
  2. wahhh..meriah tui..ada signal kt sna...bleh larr update blog haaa!!!!jga diri lok2 kt sna.. huhuhu..tgok muka cm rindu kt akak jer..hahahaha

    ReplyDelete