Sunday, July 19, 2009

x ku sangka....

Yuuuhhhuuuu....hehehe...ari ni ptutnya de jgle trking...tp x dpt nk wat..x ckup kkitngn nk uruskan kmi...lgipun byk ibu2 mengandung kat cni...dh le si jejaka nya pn de bape kerat jerk...so x dpt wat...pe lgi..kmi dibgi pelepasan tp takat kul 2 jerk...pastu smua kena da kt resort...
Plg best mlm tdi baru aku dpt tdo lena...ltih sgt agaknya...
Pepagi ri ni kami de poco2...actually aku yg mntk depa wat coz teringin sgt nk b'poco2...tp..hehehehe...x reti aku nk wat nye...last2 aku jdi juru candid jerk..hehehehe...lps poco2...memandangkan aktviti bbas..maka dgn itu kami yg hyperactive nie dok t'gedik2 nk p naik bot pusing pulau...
Fuhhhh...x ku sangka2 dpt pengalaman mcm nie...best rrr...so aku naik bot pusing2 pulau...best giler..mula2 mmg gyat n tkut giler beb...m'jerit2 kami...uncle tu plk rjin mlayan kami...dia punya pusing n wat kona maut ngan kami...m'jrit2 kami..aku dh la plg dpan skali...adoyaiiii...ngeri wooo...byk pengalamn aku pusing2...memandangkan kami smua x brapa pndai nk berenang so kami x snockling...tp tgk dri atas bot...bkn main lawa2 ikan kt situ...t'bentuknya batu2 yg macm2 rupa...tu la ciptaan ALLAH...sbnrnya kami smua mmg x mau bsah...tp uncle tu stop kan kami kt 1 port tu...mmg best r tmpat tu...dia kta mndi la kt cni...tp mmg best rrr kat stu...aku x mndi..dok kt batu jerk..de la bberpa mmber mndi...
sejam jgk la kmi kt tgh laut...pastu kmi blik kt port kami b'lpas...huh.. de plk banana bot..aku mmg lme tringin nk naik..so pkat ngan mmber dpa pn naik la...tp mahal giler kt cni...tp nak rasa punya hal...belsah r...YaALLAH x tau nk kata r pngalam ngeri aku..pusing punya pusing smp la port asal kmi..so igtkan xde pe2 b'laku...mula2 air t'percik kt muka aku...aku lap la tup2 aku rasa mcm glap..aku igt aku pitam..rupa2nya uncle tu t'blik kan kami...jatuh kami smua dlm air...x sangka lak dia nak wat camtu...kahakahakah..punya la kmi nie semua x mau bsah...last2 terjun jgk kt ayo...tp kcian kt mmber aku...dia t'bwk hp buh dlm pket...n dia pn x tau akn dijtuhkan dlm ayo...so dh jhnam hp nya...
Pastu kmi x puas lagi...aku b'3 try lgi 1 game...kli ni kena dok dlm 1 plampong tu...YaALLAH ni lagi ngeri...mmg dsyat giler...plg menakutkan...tp amt2 best...lgi 1 tu kami x smpat rasa la...dh penin smuanya...xpe lain kali aku nk jgk...aku t'igin nk naik jet ski plak...hehehehe...
Tpi dgn x t'ktanya mmg best rrrr...besttttttttttttttttt sgttttttttttttt.........hlg tensen nk wat presentensen..hehehehe...jumpa lgi...

1 comment: